Op zoek naar tijdelijke communicatiecapaciteit op management-, senior- of adviseursniveau? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Interimcommunicatie voor overheden en non-profitorganisaties is namelijk ons vak! 
Onze professionals zijn inzetbaar voor zeer gevarieerde communicatieklussen. Denk bijvoorbeeld aan projecten, woordvoering, verandertrajecten of bestuursadvisering. 

Ervaren én verstand van zaken
Beck Communicatie werkt met een team van veertien vaste en gemiddeld tien freelance adviseurs die allemaal beschikken over ruime werkervaring in de overheid en non-profit sector. Ze hebben verstand van communicatie én van politiek-bestuurlijke en ambtelijke verhoudingen in organisaties.

In de haarvaten van een organisatie
Meestal werken we in huis bij opdrachtgevers. Door in de haarvaten van een organisatie te kruipen, weten we wat er speelt en leren we de interne gevoeligheden goed kennen. Een groot voordeel bij het toewerken naar het gewenste eindresultaat!
Ook brengen we een grote rugzak vól praktijkervaring mee. Hierdoor kunnen we vraagstukken snel doorgronden en weten we realistische oplossingen te vinden. 

Gewoon, open en klantgericht
Los van de praktijkervaring en de inhoudelijke kennis, is ook het karakter van uw nieuwe 'collega' erg belangrijk. Het draait namelijk voor een groot deel om mensen. Wij Beckers zijn dus niet alleen maar kwaliteitsgedreven, maar ook prettig in de omgang. Gewoon, open en klantgericht. We vinden het belangrijk dat opdrachtgevers een goed gevoel hebben bij de samenwerking. 

Werken bij of voor Beck

Beck Communicatie is altijd op zoek naar goede communicatieprofessionals, in loondienst of op freelance basis. Geïnteresseerd? Neem dan contact met Lianne van der Aa of bel (073) 65 77 235.

Lees meer over Beck

Beck Communicatie B.V. | Litserstraat 18 | 5275 BV Den Dungen | T 073 657 72 35 | info@beckcommunicatie.nl | @BeckOffice