Overheidscommunicatie is een vak apart. En Beck Communicatie verstaat dat vak als geen ander. Door onze jarenlange ervaring, opgedaan op locatie bij opdrachtgevers of vanuit de Beck Office, kennen we de overheid en weten we wat er speelt. Kennis en ervaring die we continu delen met elkaar. Dat houdt ons scherp, zodat we optimaal kunnen presteren bij onze opdrachtgevers. Onze service van de zaak, speciaal voor u!

Beck in cijfers

  • 2000jaar van oprichting
  • 14aantal medewerkers
  • 39gemiddelde leeftijd
  • 100Aantal opdrachtgevers
  • 56koppen koffie per dag
  • OVERHEIDSCOMMUNICATIE

    Communicatie voor overheid en non-profit is een vak apart. Je moet heel goed weten hoe de politieke, bestuurlijke en ambtelijke verhoudingen liggen. We kennen de overheid en weten wat er speelt.

    Onze communicatieadviseurs voelen zich als een vis in het water in dit werkveld. Daarom werken we meestal op locatie bij opdrachtgevers. 

    Maar natuurlijk kunnen we u ook gewoon vanuit onze Beck Office van dienst zijn. Bijvoorbeeld als u wilt sparren over de communicatieaanpak van uw project of organisatie. Of wilt u op weg worden geholpen met een communicatieplan? Wij denken graag met u mee! 

    Lees meer over

    Interimcommunicatie

  • TRAININGEN EN WERVING

    Naast interimcommunicatie kunt u ook bij ons terecht voor praktijkgerichte trainingen, zoals Factor C. Specifieke knowhow van de overheid en herkenbare voorbeelden uit de praktijk staan centraal. De trainingen zijn op maat gemaakt om daarna direct aan de slag te gaan.

    Ook zijn we sterk op het gebied van coaching, zowel van individuele medewerkers als in teamsessies. 

    We krijgen regelmatig aanvragen voor werving en selectie van communicatieprofessionals. Het grote netwerk dat we in de loop der jaren hebben opgebouwd komt daarbij goed van pas. Dankzij een gedegen en zorgvuldige selectieprocedure zorgen we snel voor de juiste professional op de juiste plaats.

    Lees meer over

    Trainingen

    Werving en selectie

     

  • SERVICE VAN DE ZAAK

    Beck Communicatie is niet vergelijkbaar met een detacherings- of uitzendbureau. De verschillen zijn levensgroot. Wij investeren in onze medewerkers door ze te begeleiden en te ondersteunen vanuit de Beck Office. En door het constant aanscherpen en aanvullen van vaardigheden en competenties.

    Samen wisselen we kennis en ervaring uit en geven zo nodig feedback. Dat is onze service van de zaak, zodat onze adviseurs optimaal kunnen presteren bij u en andere opdrachtgevers. 

    U krijgt bij ons een kwaliteitsgarantie mee die verder gaat dan de voordeur. Maar stunten met de tarieven doen we niet. Qua tarief zijn we vergelijkbaar met de gemiddelde ZZP-er. 

    Lees meer over

    het Beck Team

    onze opdrachten

Beck Communicatie B.V. | Litserstraat 18 | 5275 BV Den Dungen | T 073 657 72 35 | info@beckcommunicatie.nl | @BeckOffice