Vanuit het interimwerk krijgen wij regelmatig vragen voor werving en selectie van communicatieprofessionals. In de praktijk blijkt namelijk dat onze brede kennis en ervaring, specifiek op het gebied van overheidscommunicatie, een sterk vertrekpunt is voor het invullen van vaste functies. Het grote netwerk dat we in de loop der jaren hebben opgebouwd komt daarbij goed van pas.

Procedure in een notendop


Iedere organisatie is anders, iedere vacature is anders. Een gedegen en zorgvuldige selectieprocedure is vanzelfsprekend, maar maatwerk is natuurlijk altijd mogelijk. Eerste stap is het maken van een analyse van de organisatie, vacature en de benodigde competenties. We stellen een uitgebreid functieprofiel op en een korte, pakkende vacaturetekst.

Daarna volgt de werving; ervaring leert dat ons brede netwerk het zoeken naar de juiste kandidaat een stuk gemakkelijker maakt. In veel gevallen kénnen we kandidaten ook al persoonlijk.

De voorselectie en eerste gesprekken zijn bij ons op kantoor. Daarna ontvangt u een stevig onderbouwde voordracht per kandidaat. Dankzij die onderbouwing kunt u heel gericht de selectiegesprekken in gaan. Liefst schuiven wij daar ook zelf bij aan. Wanneer u besluit ook een assessment te doen, kunnen we u helpen bij het vertalen van overgebleven vragen en aandachtspunten.

Meer weten of referenties opvragen?
Stuur een e-mail aan Lianne van der Aa of bel (073) 65 77 235.

Opdrachtgevers

Zoekt u dé communicatieprofessional die het bestuur en de organisatie kan laten ‘stralen’? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Wat wij toevoegen, is onze visie op wat een kandidaat tot een ‘kandidaat-plus’ maakt. We kijken door úw ogen. Onze drijfveer is de perfecte kandidaat voor uw organisatie te vinden. Iemand die zorgt voor versterking van het functioneren van bestuur en management. 

Kandidaten

Ook al is ons netwerk groot, wij zijn altijd op zoek naar goede communicatieprofessionals. Adviseurs of managers die verstand hebben van het communicatievak en ‘gevoel voor de overheid’. We zijn ook erg geïnteresseerd in je talenten en persoonlijke drijfveren. Die zijn belangrijk om een goede match met een organisatie en het bestaande communicatieteam te maken.

Schrijf je in

Beck Communicatie B.V. | Litserstraat 18 | 5275 BV Den Dungen | T 073 657 72 35 | info@beckcommunicatie.nl | @BeckOffice